lunes, 11 de noviembre de 2013

TWITTER DE JORDI GONZÀLEZ

Hem fet un seguiment diari del Twitter de Jordi González des del mes d'agost fins a la actualitat. Aquí hem anat posant els  diferents Twitts que nosaltres hem trobat més significatius.

Jordi González es defineix al seu Twitter com a periodista, presentador de televisió, viatger, lector, addicte a la tecnologia, agnòstic i honrat.  

També hem pogut observar que te un compte a Instagram del qual fa ús amb  molta freqüencia. 

Li agrada Twitejar diferents articles d'actualitat, a més a més d'esmentar els diferents programes en els que participa i fa. 









 







miércoles, 6 de noviembre de 2013

ENTREVISTA A JORDI GONZALEZ

Els estudis i les tècniques de comunicació són molt importants per ajudar a assolir l'èxit en aquest apassionant però complex món de la comunicació. Però també és cert que per triomfar a qualsevol professió, a part de la constància i l'esforç, cal disposar d'una manera de ser íntimament relacionada amb l'autenticitat personal. Per a nosaltres, el presentador Jordi González n'és un bon exemple.


-Què és el millor que t' ha aportat la teva professió?
Sens dubte el poder i haver de viatjar per tot el món


- Comunicar ha de ser sempre un exercici amb dues direccions? (comunicador i públic)
Sempre. Si no és bidireccional no és comunicació.


- Com s'aconsegueix la complicitat amb el públic?
Suposo que intuïnt, detectant el que en cada moment l'espectador necessita o li ve de gust. I fent les coses amb il.lusió.


- De jove vas estudiar Filosofia. Creus que aquest coneixement ha estat un bon company de viatge?
Jo em vaig posar a estudiar Filosofia perquè necessitava entendre moltes coses i el coneixement sempre és el millor company de viatge a la vida.
- Què ha significat per a la teva carrera els inicis a la ràdio?
Va suposar adonar-me'n de què tenia moltes coses a dir i a fer amb els oïents.


- I com recordes el primer salt a la televisió?
Com una cosa sense cap trascendència. No volia dedicar-m'hi a la tele, jo vaig acceptar fer un programa de tres mesos que finalment va durar cinc anys i em va inocular el verí de la TV. Sense antídot.


- Quina és la clau per conduir un bon debat?
Per a mi conjuntar el debat de les idees amb el de les emocions; convocar persones que saben de que parlen i buscar el contrast ideològic.


- En aquesta època complicada, quina creus que és la millor actitud per sortir endavant?
No donar-se per vençut. Els temps són uns altres, mai més tindrem ni els diners ni la seguretat d'abans de la crisi. La intel.ligència és la capacitat per adaptar-se a les circumstàncies.


- A part de la comunicació, quina és la teva altra passió no tan coneguda? explican' s un "secret".
La meva gran passió és descobrir món. No seria res ni ningú si no hagués gastat tants diners en viatges.
Marta Texidó-Editora

martes, 5 de noviembre de 2013

PROGRAMA AMB MOLT ÈXIT!!

'La noche de los niños robados'
Jordi González encerta amb un nou programa de televisió, presenta 'La noche de los niños robados'.

Aquest compte amb una sèrie que es fa al mateix canal on treballa aquest presentador; Telecinco anomenada tv movie 'Niños robados'.

En el programa, en Jordi tracta el tema dels nens robats a
Espanya dels anys 70, en aquest acudeixen els protagonistes d’aquesta difícil etapa, persones que aniran explicant les diferents situacions per a les quals han anat passant i encara no han paït.
Aquest programa es va emetre el passat dimecres i dijous a les 22:00h