Som
un grup d’estudiants format per cinc components; Anna Bertran, Marta
Espinosa, Maria García, Nuria Cortés i Silvia González.
Hem
escollit a en Jordi González Belart com a bon comunicador ja que té una
bona trajectòria en el món de la comunicació, tant en ràdio com en
televisió.
Considerem
que és un bon comunicador perquè sap transmetre bé el missatge al
públic, també actua amb naturalesa, mostra seguretat, credibilitat,
espontaneïtat, coherència i proximitat als seus oients, de la mateixa
manera que sap captar l’atenció del públic. Alhora també mostra un gran
coneixement del temes que tracta, i això crea confiança al públic.
La seva carrera començà molt d’hora, als disset anys, en una emissora local anomenada Radio Popular de Reus. A mesura que adquiria experiència escalà posicions dins del món radiofònic, treballant així en cadenes de més prestigi com Cadena SER, Ràdio Barcelona, Catalunya ràdio, Ràdio 4, Ràdio 1 i RAC 1.
La seva carrera començà molt d’hora, als disset anys, en una emissora local anomenada Radio Popular de Reus. A mesura que adquiria experiència escalà posicions dins del món radiofònic, treballant així en cadenes de més prestigi com Cadena SER, Ràdio Barcelona, Catalunya ràdio, Ràdio 4, Ràdio 1 i RAC 1.
Ja
fou als vint-i-sis anys quan començà a fer les seves primeres
aparicions en la televisió pública, TVE. Més tard es passà a la
televisió privada on començà a Antena 3, i després de passar per
diferents cadenes entre d’altres TV3, finalment s’assentà a Telecinco
l’any 2007 estrenant el conegut programa de debat d’actualitat “La
noria”.
Sense
deixar de costat La sínia, a mitjans de febrer de 2008 torna a 8 tv
(l'antiga CityTv) per dirigir i presentar La Via Làctia, però que només
es va mantenir tres mesos en antena. És premiat amb el Micròfon d'Or de
televisió 2008.
Al
setembre de 2009 Telecinco confia novament amb Jordi González per
realitzar la presentació dominical del Debat de Gran Germà, amb ja
l'onzena edició del reality.
Al 2010 condueix de nou el debat de Gran Germà i seguidament ,amb el retrobament amb ex-concursants de totes les edicions.
Aquest mateix any Telecinco estrena el reality Les joies de la corona conduït per ell i en el qual Carmen Lomana exerceix de directora d'una acadèmia d'estil i moda.
Aquest mateix any Telecinco estrena el reality Les joies de la corona conduït per ell i en el qual Carmen Lomana exerceix de directora d'una acadèmia d'estil i moda.
Al
2010 també va estrenar el programa Més enllà de la vida, un batega-xou
basat en el format portuguès Depois dóna vida, en el qual amb l'ajuda de
la médium Anne Germain, diversos famosos es posen en contacte amb amics
i/o familiars morts.
Alhora, i de forma eventual, el presentador condueix especials del programa Formigues blanques.
Alhora, i de forma eventual, el presentador condueix especials del programa Formigues blanques.
Al 2011 va presentar de nou El Retrobament.
Al gener de 2012 el seu programa La sínia passa a la batega night dels dissabtes després del nou espai el gran debat.
A l'abril de 2012 va desaparèixer La sínia i al setembre de 2013 finalitza El gran Debat.
Al
juny de 2013, en Jordi González renova el seu contracte amb Telecinco
per tres anys més pel qual en teoria estarà fins a 2016 a la cadena de
Mediaset Espanya.19
A
l'octubre de 2013 i després de la fi de El gran debat, Jordi Gonzalez
ha tornat a Telecinco per presentar els dos debats especials de la nit
de 'Els Nens Robats'.
Programa que està tenint un gran rebombori i molt bona acollida en els espectadors.