martes, 5 de noviembre de 2013

PROGRAMA AMB MOLT ÈXIT!!

'La noche de los niños robados'
Jordi González encerta amb un nou programa de televisió, presenta 'La noche de los niños robados'.

Aquest compte amb una sèrie que es fa al mateix canal on treballa aquest presentador; Telecinco anomenada tv movie 'Niños robados'.

En el programa, en Jordi tracta el tema dels nens robats a
Espanya dels anys 70, en aquest acudeixen els protagonistes d’aquesta difícil etapa, persones que aniran explicant les diferents situacions per a les quals han anat passant i encara no han paït.
Aquest programa es va emetre el passat dimecres i dijous a les 22:00h


No hay comentarios:

Publicar un comentario