lunes, 16 de diciembre de 2013

I PER ACABAR...

Per concloure aquest treball, hem pogut veure gràcies al seguiment que hem fet a en Jordi Gonzàlez que és un bon comunicador tal i com s'explica a l'entrada Cóm és ell davant del públic, ja que aqui s'explica una série de característiques  que s'ajusten al com ha de ser un bon comunicador. 

Hem descobert que en Jordi Gonzàlez té un reconegut llarg com a  presentador, ja que que ha fet varis progames, i ha guanyat varis premis tal i com es mostra a l'entrada presentació on se'ns mostra la carrera del presentador des de els començaments a la ràdio fins arribar a la televisió.

També hem vist que també  és troba en diverses plataformes com ara el twitter, facebook, blog..., encara que la plataforma digital que més utilitza es el twitter, tal i com queda reflectit en la entarda seguiment del twitter, on es veu el seguiment que li hem fet en aquesta plataforma, també s'ha de dir que tant el blog com el facebook  que queda reflectit en al següent entrada seguiment de facebook està fet per una agrupació de seguidors que els segueixen a la xarxa.

Per tant, em  pogut posat en pràctica en aquest treball ha sigut tots els coneixements que hem anat adquirint tant a COED com a GTIC.

No hay comentarios:

Publicar un comentario