sábado, 14 de diciembre de 2013

CADENA DE ONDAS


José María Carrascal,escriptor i periodista espanyol,  després d'haver obtingut el premi ondas concedit per José Manuel Salillas, ex director de Radio España de Barcelona, ha continuat la "Cadena de Ondas" otorgant-li a Jordi Gonzalez Belart.
Aquí us deixem l'entrevista que li fan  a José María  Carrascal on diu que el premi el continua donant-li a Jordi Gonzalez, ja que quan torna a espanya despres de tants anys vivint fora, i va veure que era un jove que començava a destacar, el qual el va entrevistar bastantes vegades, i des de aleshores ell va veure que aquell noi anava guanyant i escalant posicions.







No hay comentarios:

Publicar un comentario