José María Carrascal,escriptor i periodista espanyol, després d'haver obtingut el premi ondas concedit per José Manuel Salillas, ex director de Radio España de Barcelona, ha continuat la "Cadena de Ondas" otorgant-li a Jordi Gonzalez Belart.
Aquí us deixem l'entrevista que li fan a José María Carrascal on diu que el premi el continua donant-li a Jordi Gonzalez, ja que quan torna a espanya despres de tants anys vivint fora, i va veure que era un jove que començava a destacar, el qual el va entrevistar bastantes vegades, i des de aleshores ell va veure que aquell noi anava guanyant i escalant posicions.
No hay comentarios:
Publicar un comentario