sábado, 14 de diciembre de 2013

CADENA DE ONDAS


José María Carrascal,escriptor i periodista espanyol,  després d'haver obtingut el premi ondas concedit per José Manuel Salillas, ex director de Radio España de Barcelona, ha continuat la "Cadena de Ondas" otorgant-li a Jordi Gonzalez Belart.
Aquí us deixem l'entrevista que li fan  a José María  Carrascal on diu que el premi el continua donant-li a Jordi Gonzalez, ja que quan torna a espanya despres de tants anys vivint fora, i va veure que era un jove que començava a destacar, el qual el va entrevistar bastantes vegades, i des de aleshores ell va veure que aquell noi anava guanyant i escalant posicions.







jueves, 12 de diciembre de 2013

BLOG DE SEGUIDORS!!


Després de cercar plataformes, webs, programes de televisió; vàrem trobar un blog de seguidors del presentador.
En aquest es tracten tots els programes d'interès i premis què ha obtingut al llarg de la seva trajectòria professional.
Aquest blog porta actiu des de l'any 2008 fins ara i va ser creat amb la intenció de deixar constància, crear i generar debat sobre els aspectes que ha anat tractant al llarg del programa.

Parlem d'una nova estrena!!

El passat dimarts 19 de novembre es va estrenar, el programa sesten la nit dut a terme per en Jordi.
Al matí va visitar" El programa d'Anna Rosa" per parlar de l'estrena que fària a la nit sobretot remarcant aquesta com un nou repte. Aquesta entrevista es va emetre per televisió  a telecinco aquest mateix dia.

Aquí teniu l'enllaç directe on parla sobre l'estrena.


Jordi González parlant sobre l'estrena


En aquest altre vídeo com podem observar ens anuncia l'arribada del seu nou programa.



 



En aquest programa en Jordi parlà i donà a conèixer el costat més íntim i personal de cada convidat.

A cada edició es fa una entrevista a un personatge rellevant en àmbits diversos com poden ser la música, l'esport, la cultura, els mitjans de comunicació, política, entre d'altres.

A més a més és tracten les emocions i sentit de l'humor per a conèixer la part més personal i divertida del personatge.



domingo, 8 de diciembre de 2013

CÒM ÉS ELL DAVANT DEL PÚBLIC?

 Durant un temps hem seguit el seu programa per la televisió. Entre totes hem posat en comú les nostres opinions respecte el que hem vist, i hem arribat a les següents conclusions:
  •  Té una bona respiració, juntament amb una bona entonació.
  •  Les seves frases ben estructurades i la seva comunicació és entenedora.  
  • Fa feedbacks amb el públic, i en ocasions fa ironies i bromes que atrauen l’atenció d’aquests.
  • La seva parla és correcte, ja que el ritme és mesurat i comparteix el moments de silenci.
  • Sap jugar amb el misteri i la incògnita del tema a tractar.
  • Manté una bona postura corporal. (es desplaça, mou les mans, transmet seguretat...) 




viernes, 6 de diciembre de 2013

UNA MICA MÉS DE LA SEVA VIDA


Per a conèixer una mica millor a en Jordi González, us deixem aquí una entrevista què li va fer Montse Pinel al presentador on ens parla sobre els seus anys de joventut, tot ensenyant el seu barri i així doncs la seva Barcelona natal.


 



 http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=6eVbn4EDknw

lunes, 11 de noviembre de 2013

TWITTER DE JORDI GONZÀLEZ

Hem fet un seguiment diari del Twitter de Jordi González des del mes d'agost fins a la actualitat. Aquí hem anat posant els  diferents Twitts que nosaltres hem trobat més significatius.

Jordi González es defineix al seu Twitter com a periodista, presentador de televisió, viatger, lector, addicte a la tecnologia, agnòstic i honrat.  

També hem pogut observar que te un compte a Instagram del qual fa ús amb  molta freqüencia. 

Li agrada Twitejar diferents articles d'actualitat, a més a més d'esmentar els diferents programes en els que participa i fa. 









 







miércoles, 6 de noviembre de 2013

ENTREVISTA A JORDI GONZALEZ

Els estudis i les tècniques de comunicació són molt importants per ajudar a assolir l'èxit en aquest apassionant però complex món de la comunicació. Però també és cert que per triomfar a qualsevol professió, a part de la constància i l'esforç, cal disposar d'una manera de ser íntimament relacionada amb l'autenticitat personal. Per a nosaltres, el presentador Jordi González n'és un bon exemple.


-Què és el millor que t' ha aportat la teva professió?
Sens dubte el poder i haver de viatjar per tot el món


- Comunicar ha de ser sempre un exercici amb dues direccions? (comunicador i públic)
Sempre. Si no és bidireccional no és comunicació.


- Com s'aconsegueix la complicitat amb el públic?
Suposo que intuïnt, detectant el que en cada moment l'espectador necessita o li ve de gust. I fent les coses amb il.lusió.


- De jove vas estudiar Filosofia. Creus que aquest coneixement ha estat un bon company de viatge?
Jo em vaig posar a estudiar Filosofia perquè necessitava entendre moltes coses i el coneixement sempre és el millor company de viatge a la vida.
- Què ha significat per a la teva carrera els inicis a la ràdio?
Va suposar adonar-me'n de què tenia moltes coses a dir i a fer amb els oïents.


- I com recordes el primer salt a la televisió?
Com una cosa sense cap trascendència. No volia dedicar-m'hi a la tele, jo vaig acceptar fer un programa de tres mesos que finalment va durar cinc anys i em va inocular el verí de la TV. Sense antídot.


- Quina és la clau per conduir un bon debat?
Per a mi conjuntar el debat de les idees amb el de les emocions; convocar persones que saben de que parlen i buscar el contrast ideològic.


- En aquesta època complicada, quina creus que és la millor actitud per sortir endavant?
No donar-se per vençut. Els temps són uns altres, mai més tindrem ni els diners ni la seguretat d'abans de la crisi. La intel.ligència és la capacitat per adaptar-se a les circumstàncies.


- A part de la comunicació, quina és la teva altra passió no tan coneguda? explican' s un "secret".
La meva gran passió és descobrir món. No seria res ni ningú si no hagués gastat tants diners en viatges.
Marta Texidó-Editora

martes, 5 de noviembre de 2013

PROGRAMA AMB MOLT ÈXIT!!

'La noche de los niños robados'
Jordi González encerta amb un nou programa de televisió, presenta 'La noche de los niños robados'.

Aquest compte amb una sèrie que es fa al mateix canal on treballa aquest presentador; Telecinco anomenada tv movie 'Niños robados'.

En el programa, en Jordi tracta el tema dels nens robats a
Espanya dels anys 70, en aquest acudeixen els protagonistes d’aquesta difícil etapa, persones que aniran explicant les diferents situacions per a les quals han anat passant i encara no han paït.
Aquest programa es va emetre el passat dimecres i dijous a les 22:00h